SDA vă oferă servicii flexibile și personalizate de arhivare și depozitare Ã?®n condiții de strictă securitate și siguranță a documentelor.
Optimizarea spațiului disponibil Ã?®n birou prin arhivarea și stocarea documentelor Ã?®n locația SDA, necesitatea unei flexibilități deosebite Ã?®n ceea ce privește accesul la documente și Ã?®n returnarea lor, confidențialitatea, siguranța și securitatea garantată alături de un management profesionist, sunt cÃ?¢teva din motivele care vă pot determina să ne contactați.
Datorită poziționării Ã?®n centrul țării, putem gestiona eficient arhivele firmelor sau filialelor dumneavoastră din orice județ al țării.
Spațiul disponibil arhivelor, este de peste 100.000 metri liniari de arhivă și este dotat Ã?®n conformitate cu normele Ã?®n vigoare, astfel Ã?®ncÃ?¢t să ofere un grad maxim de siguranță și ușurință Ã?®n exploatare.
Putem pune la dispoziția clienților, săli de lectură pentru consultarea arhivelor și le asigurăm logistica necesară pentru efectuarea de copii sau scanări ale documentelor și acces la internet.
Serviciile complete SDA sunt gÃ?¢ndite astfel Ã?®ncÃ?¢t să preia toate sarcinile și problemele generate de menținerea Ã?®n bune condiții a unui fond arhivistic si la cele mai avantajoase costuri:
●Depozitare
●Arhivare
●Consultare
●Transport și curierat
●Arhivare digitală
●Distrugere documente
Folosind doar materiale de cea mai bună calitate pentru gestionarea documentelor, vă oferim cutii, coperți, etichete și elemente de legare profesionale.
Spațiul este dotat cu sisteme de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiului, complet automatizate, pentru ca informațiile dumneavoastră să fie Ã?®n maximă siguranță și confidențialitate.
Vă garantăm calitatea serviciilor noastre și siguranța documentelor dumneavoastră !