Masini pentru turnatorie sub presiune (aluminiu si alama) de la MAICOPRESSE S.p.A, Italia- companie producatoare de masini automate pentru turnatorie sub presiune din aluminiu si alama (Modele GK si GKL - cu masa maxima a portiei turnate de Al de la 3, 0 kg pana la 80, 0 kg).
SC CONLITMAS-EXPORT SRL este reprezentant oficial al MAICOPRESSE S.p.A in Rep.Moldova si Romania - are o echipa de angajati cu vasta experienta in domeniul proiectarilor, punerea in functiune si deservirea masinilor pentru turnatorie sub presiune, a dispozitivelor periferice pentru masinile de turnatorie, cat si a masinilor termo-plast automate.
Angajatii SC CONLITMAS-EXPORT SRL au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei si misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientilor nostri.
SC CONLITMAS-EXPORT SRL pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri, ca veti fi multumiti de serviciile noastre.
Eficientul nostru service post-vanzare asigura consiliere telefonica (chiar si dupa orele normale de lucru), poate rezolva probleme si repune in functionare masinile dumneavoastra intr-un timp foarte scurt.
Conducerea intreprinderii:
Director General: Cojocari Constantin
GSM: +37369163152
E-mail: office@maicopresse-md.com
Contacte:
SC CONLITMAS-EXPORT SRL
Rep. Moldova, o. Chisinau, str. Independentii 40
Tel: +373 (22) 573425
Tel. / fax: +373 (243) 21704
E-mail: info@maicopresse-md.com
www.maicopresse-md.com
BREVETE INTERNATIONALE UTILIZATE LA MASINILE DE TURNARE SUB PRESIUNE:
Producator: MAICOPRESSE S.p.A, Italia:
• Mecanism extern cu parghii cotite
• Compensator cu azot pentru autoreglare
• Versiunea - economica reducerea consumului de energie
1.Masinile pentru turnatorii de model GKL sunt caracterizate printr-un sistem inovator brevetat al mecanismului cu parghii cotite, care permite atingerea de curse ale placii mobile mult mai mari decat cele de la masinile obisnuite, chiar pastrand o rigiditate mecanica ridicata. O geometrie speciala a sistemului permite de asemenea viteze de fixare-deschidere mai mari decat cele de la masinile obisnuite; in timpul deschiderii sistemul face ca tijele de conectare sa se incline in afara, astfel incat capul de cruce se intoarce la placa de reactiune, obtinandu-se astfel curse mai lungi.
2. Asigurarea formei este o faza de incetinire din timpul fixarii, potrivita pentru inserarea de suporturi mecanice pe forma: acest dispozitiv permite franarea si plasarea fina a formelor la sfarsitul fixarii.
3 Controlul programarii libere, atat la includerea-excluderea in ciclul masinii, cat si in secventa, al extractoarelor hidraulice pe placa mobila si cea fixa -livrarea standard include extractorul Nr.1 pe placa mobila.
4 Ungere automata punct cu punct: prin intermediul unui circuit special, toate miscarile masinii sunt lubrifiate in mod automat -articulatii, mecanism cu parghii, angrenaje, ghidaje. Aceasta unitate este echipata cu rezervor central, contor programabil de ciclu pentru frecventa ungerii, regulator pentru verificarea duratei ciclului si un semnalizator de avarie.
4. Utilizarea de cilindri aliati nitrurati pentru miscarile masinii, fixare injectare.
5. Reglare automata a inaltimii matritei cu ajutorul unui motor hidraulic: acest dispozitiv -reglat printr-un traductor potentiometric pentru a gasi pozitia exacta a inaltimii matritei - opereaza in mod uniform pe toate �®mbinarile celor 4 bare de legatura, pentru a regla precis fixarea matritei.
6. Cilindrul de deschidere-fixare este alimentat prin furtunuri de inalta presiune conectate la un distribuitor cu actionare proportionala, proiectat in scopul obtinerii celei mai bune liniaritati a miscarii si franarii progresive.
VERSIUNEA “ – E “ :
Motorul electric al pompei este actionat complet prin INVERSOR, care permite reducerea consumului de energie electrică cu pana la 40 %, prin schimbarea vitezei in functie de setarile operatorului pentru diferite deplasari introduse de la terminal.
Se utilizeaza doar energia necesara anume pentru acea deplasare, in timp ce pentru ciclul de lucru ramas motorul este adus la viteza minima, permitand un consum foarte scazut de energie in aceste conditii. Utilizarea tehnologiei de inversare permite setarea deplasarilor masinii (acceleratii, deceleratii si viteze) fara supape proportionale speciale.
Dorim sa atragem atentia asupra unui alt avantaj important al acestei tehnologii: lichidul hidraulic este mentinut la nivele de temperatura mult inferioare celor de la masinile obisnuite. Masina contine un schimbator de caldura cu aer in locul unuia cu apa, iar acesta raceste lichidul hidraulic, astfel incat nu se mai consuma apa. Racitoarele, turnurile de evaporare sau orice alte dispozitive de racire nu mai sunt necesare.
In afara tuturor punctelor mentionate mai sus, se adauga o viata mai lunga a pompei si a lichidului hidraulic si zgomot mai redus al masinii, comparativ cu masinile traditionale, deoarece numai cantitatea de lichid hidraulic necesara fiecarei deplasari trece sub presiune.
Prin urmare, putem declara ca Versiunea " E " - este o masina, care va va face sa economisiti bani.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati. www.maicopresse-md.com
! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
La cererea Dvs. suntem pregatiti sa va raspundem la intrebari, sa va oferim mai multe informatii despre utilajul nostru si sa va trimitem in adresa dumneavoastra oferta tehnica
si comerciala pentru utilajul respectiv.