Firme > Servicii/Consultanta > Consultanta resurse umane > RCI CONSULTING
No image
  • Share pe:      
  • Membru din: 27/09/2011
  • Ultima vizita: 27/09/2011
  • 796 Vizualizari

RCI CONSULTING SRL

Rank 10%
  • Contact: Roman Ioan
  • Cui: RO26849876
  • Cod caen:
  • Tip firma: Prestator servicii
  • J32/283/2010
  • 0725478028 /
  • Jud: Sibiu, Loc: Sibiu , Str: piata noua bly, Cod: 55300, Romania

Serviciu extern de prevenire si protectie abilitat, presteaza servicii complete, inclusiv evaluare de riscuri in domeniul securitatii si sanatatii in munca ( protectia muncii ), intocmeste planul de evacuare in caz de incendiu si efectueaza instruirea personalului in domeniul PSI ( situatii de urgenta ) si presteaza servicii de operator RSVTI.


A. In domeniul securitatea si sanatatea muncii ( protectia muncii ), presteaza urmatoarele activitati:
1. identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca / echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca / posturi de lucru;
2. elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie ssm ;
3. elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si / sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii / intreprinderii, precum si ale locurilor de munca / posturilor de lucru;
4. propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securiatii si sanatatii muncii, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului;
5. verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca, stabilite prin fisa postului;
6. intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
7. elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
8. elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si / sau unitatii;
9. asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent;
10. evidenta zonelor cu risc ridicat si specific;
11. stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea acesteia;
12. evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;
13. evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
14. evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si / sau control psihologic periodic;
15. informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate si propunerea de masuri de prevenire si protectie;
16. identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie;
17. participarea la cercetarea evenimentelor;
18. intocmirea evidentelor evenimentelor;
19. elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si / sau unitate;
20. urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor;
21. colaborarea cu lucratorii si / sau reprezentantii lucratorilor, medicul de medicina muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie;
22. urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare;
23. propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori;
24. intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati.


B. In domeniul situatiilor de urgenta ( PSI ):
1. elaborarea instructiunilor proprii de actiune in cazul situatiilor de urgenta ( incendiu, inundatii, cutremur, etc );
2. elaborarea planului de actiune si evacuare i cazul situatiilor de urgenta;
3. efectuarea instructajelor si completarea fiselor individuale.


Consultanta protectia muncii si PSI